Witajcie !

Koniec walki z wiatrakami na wiadomym forum – nadszedł czas na założenie bloga.

Tematyka – przede wszystkim militaria, głównie zagadnienia związane z Federacją Rosyjską. Proszę wybaczyć wszelkie potknięcia i niedoskonałości teraz i w przyszłości – to mój pierwszy kontakt z formą zwaną blogiem i każdy krok będzie uczeniem się tej formy.

Pozdrawiam szmul

19 uwag do wpisu “Witajcie !

    1. Może będzie zaglądać, jeśli się dowie o istnieniu bloga. Czas pokaże. Zapraszam wszystkich życzliwych, także do rozmów w komentarzach, byleby było grzecznie (nie chcę edytować już pierwszego komentarza, ale unikaj na przyszłość równie ostrych określeń, bardzo proszę) i merytorycznie.

      Polubienie

  1. Ze wstępnie przejrzanych mnie obecny odpowiada, ale słabo się na tym wyznaję, więc może coś zaproponuj z dostępnych, a być może i mnie będzie odpowiadać. Postaram się być elastyczny.

    Polubienie

  2. Cieszę się, że w końcu postanowiłeś iść na „swoje”. Z przyjemnością będę tutaj zaglądać. Mała rada abyś troszeczkę popracował nad warstwą graficzną strony. WordPress ma spore możliwości edytowania wyglądu.

    Życzę powodzenia w internetowym świecie wolnym od wiadomo kogo i jakich praktyk z wiadomych portali 😉

    Pozdrawiam

    Polubienie

  3. Dzięki 🙂
    Cały czas pracuję, acz efekty są bardzo powolne, co wynika z faktu, że moja wiedza na temat grafiki, wyglądu stron jeszcze kilka dni temu była zerowa, a obecnie jest niewiele większa 🙂 Cały czas przeglądam dostępne motywy, ale jeszcze nie zauważyłem lepszego od obecnego, choć paleta kolorów jest nieco ograniczona i wciąż nie mogę się zdecydować między układem obecnym oraz białym tłem i niebieskimi nagłówkami. Chyba będę musiał zrobić jakieś rozpytanie wśród odwiedzających 🙂

    Polubienie

    1. Spoko. Ja też dalej nie mam pojęcia o grafice. U siebie zrobiłem białe tło, duży zdjęcie tytułowe a po bokach informacje o najczęściej czytanych notkach i archiwum. Jeżeli masz możliwość zrób też etykiety do postów. To znacznie ułatwia poszukiwanie informacji.

      Pamiętaj też aby po zmianach układu zrobić test zgodności na urządzeniach mobilnych
      https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/?hl=pl

      Polubienie

  4. Jeszcze co do layoutu, to moim zdaniem strona w klasycznym układzie postów następujących po sobie jest dużo czytelniejsza. Najlepiej klasycznie, czarno na białym, coś w podobie klasycznego szablonu livejournal 😉

    Polubienie

  5. Szmul -bardzo się cieszę z twojego bloga. Mam nadzieję, że (w przyszłości) pojawią się twoje monografie sprzętu bądź twoje stare artykuły np. z Armii. na pewno będę tu częstym gościem.
    Pozdrawiam

    Polubienie

  6. Chciałbym, żeby format bloga jednak pozostał niezmienny, czyli bardzo krótkie newsy i ciekawostki plus ew. dyskusja. Coś większego to na papierze, mam nadzieję, że tam gdzie zwykle (coś dużego czeka cierpliwie, wkrótce dołączy coś mniejszego). Co do tekstów z ARMII to prawa autorskie przeszły na wydawnictwo.

    Polubienie

Skomentuj

