Po prostu klimatyczna fotka – i na czasie

Moje miasteczko  powraca do życia po nocnej, krótkiej, acz silnej burzy (u mnie było z 9 h bez elektryczności) – w związku z tym fotka w tematyce bloga, ale z odpowiednim akcentem.

168281

2 uwagi do wpisu “Po prostu klimatyczna fotka – i na czasie

  1. U mnie tym razem praktycznie bez strat w drzewostanie. Ale nie tak daleko ode mnie, tu i ówdzie powaliło wcale nie takie małe drzewa.
    A co do braku prądu – no cóż, u mnie to standard. Prądu nie ma dość często i na dość długo, taki to urok życia na wielkiej, ale jednak wyspie 🙂

    Polubienie

Skomentuj

