Bardzo dobry dokument o Mi-28N, ciekawa fotka Mi-35MS oraz fotoreportaż z linii produkcyjnej Su-35S

Wiele ciekawych ujęć, m.in. zobrazowań na wyświetlaczach w kabinach pilota/strzelca.

Najnowsze zdjęcie Mi-35MS, w konfiguracji  z dodatkowymi zbiornikami na węzłach podwieszeń.

168470

Fotoreportaż z linii produkcyjnej Su-35S

https://fotki.yandex.ru/users/marina74/album/220800

7 uwag do wpisu “Bardzo dobry dokument o Mi-28N, ciekawa fotka Mi-35MS oraz fotoreportaż z linii produkcyjnej Su-35S

    1. Nowy prototyp T-50 ma podobno polecieć wrzesień-listopad o ile gdzieś dobrze wyczytałem? Choć nie chce mi się w to wierzyć. Rzeczywiście chyba muszą coś mocno kombinować ze wzmocnieniem struktury płatowca skoro od ponad roku nie są wstanie złożyć kolejnego prototypu.Ależ te wszystkie programy nowoczesnego uzbrojenia się ciągną 🙂 Nie to co za czasów ZW i to zarówno na Wschodzie jak i na Zachodzie.

      Co do Mig.1.44 to z całego programu chyba najlepiej im wyszły silniki AL-41F bardzo zaawansowane. Choć nigdy nie zostały wykorzystane w jakiejś seryjnej maszynie to wiele rozwiązań z tego napędu wykorzystano podobno w AL-41F1 dla Su-35S i w wersji dla T-50. Co ciekawe silnik miał posiadać zmienny stopień dwuprzepływowości podobnie jak amerykański GE YF 120 🙂

      Lubię to

  1. Ja już w żadne kolejne terminy oblotu nowego prototypu nie wierzę. Po prostu.
    Pokazanie T-50-5 na MAKS miałoby same plusy – a skoro się nie udało (mimo, że prototyp jest formalnie w budowie od około roku) to znaczy, że coś musi być na rzeczy.

    Co do programu MiG 1.44 to co tam mogło wyjść – raczej niewiele, oblot opóźniony co najmniej o dekadę, a sama maszyna była już wówczas li tylko „demonstratorem bardzo przestarzałych technologii”.

    Lubię to

  2. Kolejne wieści odnośnie T-50 i MAKS – żadnego prototypu podobno nie będzie nawet na wystawie statycznej.
    Zanosi się, że największa „atrakcja” tegorocznego MAKS wygląda tak :

    hosting

    Lubię to

    1. Dziwne mimo, że nie pokażą T-50-5 to sądziłem, że chociaż poleci jakiś inny prototyp. A tutaj takie coś nie wspominając o wystawie statycznej. Nie rozumiem. Lipa straszna w tym roku ani T-50 nie pojawił się na Paradzie ani na MAKS :/. A tak wygląda jakby nie chcieli przypominać o tym programie jak że ważnym dla WWS 🙂

      Odgrzewanie nagle starego nic nie wartego kotleta w postaci MiG 1.44 jest żenujące szczególnie jak ma być jako największa tegoroczna „atrakcja”.

      Lubię to

Skomentuj

