Blog ma już miesiąc

Minął pierwszy miesiąc funkcjonowania bloga, więc z tej okazji nadszedł czas na pierwsze, krótkie podsumowanie.

Jak niektórzy z Was pewnie wiedzą, sama idea założenia bloga to efekt połączenia się dwóch kwestii – z jednej strony rosnącej irytacji na sposób prowadzenia przez moderację (jej większość) pewnego forum poświęconego zagadnieniom związanym z techniką wojskową, gdzie od wielu lat się udzielałem, a z drugiej (wciąż) nieprzemijającej chęci do dzielenia się w sieci różnymi ciekawostkami związanymi głównie (choć nie wyłącznie) z Siłami Zbrojnymi Federacji Rosyjskiej.

Gdy zakładałem bloga miałem nieco obaw, przede wszystkim, czy wystarczy mi samozaparcia do jego prowadzenia, oraz czy blog będzie się cieszył na tyle dużą popularnością, by tego samozaparcia mi jednak wystarczyło. Póki co, po miesiącu funkcjonowania bloga, mogę stwierdzić, że obawy te okazały się być bezpodstawne. Biorąc pod uwagę skrajnie niszową tematykę (w końcu nie jest to blog o krajowej polityce czy modzie) dane statystyczne są niezłe, a na pewno lepsze niż się spodziewałem – blisko 1 tys. gości i ponad 8 tys. odsłon. Dziękuje Wam drodzy Czytelnicy, proszę o więcej i szczególnie gorąco zapraszam do szerszego udzielania się w komentarzach pod wpisami.

17 uwag do wpisu “Blog ma już miesiąc

  1. Gratuluję samozaparcia Szmul 🙂
    W nawiązaniu do kamuflażu pewnego Mi-24P 🙂 proponuję abyś rozszerzył tematykę bloga o
    informację z krajów Azji Środkowej takich jak Kazachstan, Uzbekistan, Tadżykistan czy Turkmenistan. Tematyka ich SZ praktycznie nie istnieje w naszym internecie a jest bardzo ciekawa. Kiedyś przez zupełny przypadek obejrzałem paradę SZ Turkmenistanu i byłem bardzo zdziwiony sprzętem, który tam zobaczyłem …
    Pozdrawiam

    Lubię to

  2. Dziękuję wszystkim za miłe słowa. Okazyjnie postaram się rozszerzać, ale to nie będzie łatwe – nie dość, że mało informacji, to jeszcze mniej zdjęć (może poza Kazachstanem, gdzie sytuacja w tej materii jest nieco lepsza).

    Lubię to

  3. Życzę dalszych sukcesów i dołączam się do prośby, aby dodawać więcej informacji z innych regionów, np. tematyka państwa islamskiego

    Lubię to

  4. Stali bywalcy są nie do przecenienia bo dzięki Wam blog to nie tylko moje wpisy ale i Wasze cenne komentarze, ale życzmy sobie aby i nowe osoby z biegiem czasu się zaczęły pojawiać w komentarzach – odwagi – tym bardziej, że blog przekroczył dziś (a w zasadzie to wczoraj bo dziś mamy już jutro 🙂 ) liczbę 1 tys. Czytelników.

    Lubię to

  5. Gratuluje niemalego sukcesu jakim jest zainteresowanie szerszego grona nielatwym i niemedialnym tematem. Sam od dluzszego czasu przegladam fora i branzowa prase, nie udzielajac sie jednak. Tutaj moze zaczne:-)

    Lubię to

    1. Dzięki i zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach – tym bardziej, że niekoniecznie musi to być udział stricte związany z tematem danego wpisu, można wykraczać poza, nie ma z tym problemu.

      Lubię to

      1. Cieszy mnie to bardzo, zwlaszcza w czasie wakacyjnym, kiedy widac na forach wzmozona aktywnosc ludzi, ktorym wydaje sie ze wiedza wszystko I sa za dobrzy dla Onetu. Nam nadzieje, iz tu ich nie przyniesie. Pozdrawiam

        Lubię to

  6. Odpowiem tak – liczę, że aktywność w komentarzach będzie sukcesywnie rosła, będą się pojawiać nowi dyskutanci, natomiast jeśli chodzi o poziom wypowiedzi to nie ma obaw – nie dopuszczę do sytuacji, żeby było tak jak w komentarzach w tzw. portalach branżowych – niewiele ciekawych komentarzy w zalewie komentarzy napastliwych i głupawych. U mnie nigdy jakość nie przejdzie w ilość 🙂

    Lubię to

    1. Nie wiedzialem gdzie zapytac, wiec zamieszcze to tutaj. Swietna robota z przyblizeniem masom tematyki zwiazanej z silami zbrojnymi FR. Coraz wiecej uczestnikow dyskusji I merytorycznych komentarzy podnoszacych poziom dyskusji.
      Chcialem zapytac, czy nie rozwazales rozszerzenia formatu forum o tematyke zwiazana z silami zbrojnymi RP. Na wiadomym forum uczestnicy ograniczaja sie juz raczej do wycieczek osobistych I momentami , az zal czytac. Jak powiedzial klasyk „dno I wodorosty”.
      Moze warto byloby wykorzystac ten potencjal I stworzyc nowa jakosc?
      Pozdrawiam

      Lubię to

  7. Nie. We wszystkich formach swojej „twórczości” staram się trzymać jak najdalej od tematyki Sił Zbrojnych III RP. Z kilku przyczyn – niektóre mogą wydawać się zabawne, inne bardziej poważne.
    Te poważniejsze – nie uważam siebie za osobę wystarczają biegłą w tej tematyce. Problematyka rodzimych sił zbrojnych nigdy nie interesowała mnie na tyle, żeby bardzo głęboko się wyspecjalizować na ten temat – oczywiście moja wiedza jest w tej materii zapewne większa niż typowego Kowalskiego, ale nie uważam, żebym był dość biegły (w ujęciu całościowym – bo wycinkowo to chyba jestem dość biegły).
    I te może bardziej zabawne – z uwagi na zainteresowania i poglądy, wiele osób w złości i niechęci do mojej osoby przykleja mi różne łatki – dla świętego spokoju uznałem, że w związku z tym najlepiej trzymać się z daleka od problematyki Sił Zbrojnych III RP. Dlatego też z reguły nawet nie biorę udziału w dyskusjach internetowych na te tematy, moje artykuły także nie poruszają tych zagadnień, choć np. bez najmniejszych problemów mógłbym pisać na temat, ot, choćby mnożących się ostatnio prac i przetargów związanych z pojazdami kołowymi dla WP.

    Lubię to

Skomentuj

