Jednak Asad dostaje jakieś nowe zabawki z FR ? – klip

Hmm, wóz widoczny na klipie od 0:40 to spore zaskoczenie.

A może to jakaś dostawa sprzed lat ? Tak czy siak – widzę wóz po raz pierwszy.

10 uwag do wpisu “Jednak Asad dostaje jakieś nowe zabawki z FR ? – klip

  1. To chyba BTR-82A?? 10 sztuk mieli dostać pod koniec 2013 r. do ochrony konwoju wywożącego broń chemiczną chociaż zdjęć nigdy nie widziałem. Może to te albo może później dostali następne?? Za to na pewno poszły dostawy broni strzeleckiej, choć to i tak kropla w morzu.

    Lubię to

  2. Tą informacja pojawiła się przy okazji tych opancerzonych ciężarówek i padła z ust któregoś z rosyjskich oficjeli, tak że jestem pewny apropo 10 BTR 82A dostarczonych w tamtym czasie. Szukałem wczoraj w necie źródła, ale niestety to już było jakiś czas temu i nie mogę się na nowo dokopać. Mam oczywiście nadzieję, że na tych 10 sztukach FR nie zakończyła dostaw ciężkiego sprzętu. 😉 A fotek czy filmów że nie było, to nic dziwnego skoro sprzęt w liczbie symbolicznej, a i prawdopodobnie dostała go nowo formowana jednostka z prowincji Latakia „Brygada wybrzeża” czy coś takiego w wolnym tłumaczeniu.

    Lubię to

  3. Powtarzam raz jeszcze – oficjalnie miały być ciężarówki i BTR-80 i zdjęcia owych ciężarówek i BTR-80 w Syrii zostały upublicznione – wrzuciłem linka w mojej pierwszej odpowiedzi na Twój komentarz. O BTR-82A raczej nie było mowy. Byłoby trochę dziwne, żeby FR dawała za darmo, było, nie było, swój najnowszy kołowy transporter. Ale kto wie, może dostali w ramach pozbywania się broni chemicznej. Wkrótce chyba dostaną kolejne – patrz mój wpis z dziś.

    Lubię to

  4. Ja bym powiedział, że to nawet pewne, że to były BTR-80, skoro wozy zostały obfocone wkrótce po dostawie. Trzeba pamiętać, że Asad przed 2013 rokiem nie posiadał żadnych BTR-80. Ale spoko, nie ma problemu.

    Lubię to

  5. Czy to prawda ,ze rosyjskie samoloty bojowe ( nie podano ile) wyladowaly w Syrii….ma to skutkować ograniczonym zaangażowaniem Rosji w konflikt….
    Przeczytałem ,ze oprócz tego maja sie znaleźć śmigłowce , instruktorzy, piloci, doradcy….itp…..sam niewiem co mam o tym myśleć…

    Lubię to

  6. Tak, trwa przerzut kontyngentu WKS do Syrii. FR rozpoczyna interwencję wojskową z wykorzystaniem komponentu lotniczego, nieco później rozpocznie się również interwencja lądowa z wykorzystaniem szturmowo-desantowych brygad szybkiego reagowania.

    Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać.

    Doniesienia Ynetnews to bzdet, aż dziw, że dość porządne źródło dało się komuś nabrać i zamieścić taki bzdet.

    Lubię to

Skomentuj

