Pocieszna propagandówka sił zbrojnych ChRLD z okazji 70 lecia zwycięstwa

To trzeba zobaczyć, tyleż sprawna animacja co dość kuriozalna fabuła.

7 uwag do wpisu “Pocieszna propagandówka sił zbrojnych ChRLD z okazji 70 lecia zwycięstwa

  1. Na początku miałem wrażenie, że to trailer do jakiejś nowej gry 🙂 Potem, że to reklamówka (prezentacja oferty) w rodzaju tych robionych przez Ałmaz-Antiej, w połowie „zgodziłem się”, że to reklamówka chińskiej armii jako takiej.
    Trochę śmieszne a trochę smutne jest to, że jak na armię mocarstwa to reagując na kolejne sceny mój umysł wypluł zdecydowanie za dużo rdzennie chińskich „haseł” takich jak: Tupolew, Su, Maz, Hammer, Wariag (a nie L…), Ił-76 (A-50), znowu Su, Mi-8 etc.
    A sam filmik.. no trochę taki jak reklamówka gry, ale jakoś trzeba pokazać społeczeństwu na co łoży. Odbiorcę zagranicznego uderzać może to co mnie – nasycenie tych najważniejszych (reklamowanych) sił „chińskimi” konstrukcjami. Obejrzeć warto – Chiny idą do przodu i ten filmik aż zanadto pokazuje docelową pozycję i aktualnego głównego potencjalnego przeciwnika.

    Polubienie

  2. Ja też sądziłem, że to zajawka gry, dopóki nie przeczytałem tłumaczeń napisów. Tłumaczenie angielskie : China is strong, victorious wars require deaths; for all to be strong and safe, [we] face the risks and dangers of war. We wholeheartedly love peace, but must be prepared for the likelihood of war. We respectfully and solemnly commemorate the 70th anniversary of the war against Japan.

    Polubienie

  3. W sumie tłumaczenie które podałeś, sugeruje, że jest to typowa cywilna „fanboyówka” z przekazem. W sumie… nasze SZ też mają takie oddolne, cywilne filmiki promocyjne, czasem przyjemne, czasem żenujące… Ktoś się napracował w każdym bądź razie nad w/w.

    Polubienie

  4. Ja bym tego nie nazwał „fanboyówką”. Wg. Amerykanów prawie na pewno producentem jest armia. Druga, ale mniej prawdopodobna wersja, to, że jest to produkcja firmy Tencent, być może na zlecenie rządu/armii a być może jako własna inicjatywa z przesłaniem na 70. rocznicę.

    Polubienie

  5. Jeśli to produkt oficjalny (lub quasi oficjalny) to mogli postarać się bardziej, poziom grafiki wygląda jak z przed 4-5 lat, szczególnie wybuchy i tragiczny render widoczny choćby w momencie, kiedy wynurza się Los Angeles. Wygląda jak trailer gry, ale takiej sprzedawanej w kioskach a 19.99 😀

    Polubienie

Skomentuj

