Pełny materiał Zwiezdy o Armacie – klip

Pozycja obowiązkowa.

22 uwagi do wpisu “Pełny materiał Zwiezdy o Armacie – klip

  1. @Michał
    Oglądam po kilka powtórek. Ciekawy power-pack, przeniesienie śmerdzi mi zagranicą 🙂
    Za plecami d-cy jest luk do przedziału amunicji i do usuwania zacięć. Ciekawy BIUS, bardzo ciekawe funkcje, ale IMHO coś pominęli. Obraz z kamer IMHO to ściema 🙂
    A co do dopracowania to IMHO bez dwóch zdań wozy z materiału wyjaśniają po raz n-ty, że i Ty i ja mieliśmy racje pisząc o wozach przedseryjnych zaś pudele, plotki24 i reszta pisząc o „makietach” „demonstratorach” etc. myliła się 🙂

    Lubię to

  2. Masz na myśli obraz z termowizora na którym jedzie sobie Wystrieł ?
    A mnie zaskoczyła rozmównica w T-15. Jakoś tak nie podejrzewałem twórców wozu, że będą pamiętać o tym jakże przydatnym drobiazgu.

    Lubię to

  3. Nie ma , obejrzałem kawałek jak Armata wyjeżdża zza szopy i to tylko cień.
    Masz dobry wzrok, a u mnie chyba SKS, zaczynam widzieć to co chcę zobaczyć.:)

    Lubię to

    1. Buja się bo ma pierd….cie 🙂 a na serio to:
      Widać środek ciężkości jest wysoko…bo wysoko stał na miękkim? zawieszeniu hydropneumatycznym …widać też że był goły wiec masy mu brakowało i hamulca wylotowego też…tyle mogłem wymyślić.

      Lubię to

      1. Podczas strzelań dla Zwiedzy wóz nie miał włączonego „ficzera” usztywniającego zawieszenie – docelowo coś takiego będzie działać w wozach seryjnych, dzięki czemu „kołysanie” się znacząco zmniejszy podczas strzelań.

        Lubię to

Skomentuj

