Turcja zestrzeliła bsl-a w strefie przygranicznej z Syrią – fotka

Bsl spadł po tureckiej stronie granicy.

Nie potrafię określić typu, Orłan-10 to nie jest.

CRb39XDWEAAMesx

27 uwag do wpisu “Turcja zestrzeliła bsl-a w strefie przygranicznej z Syrią – fotka

  1. Naczelnik Głównego Dowództwa Operacyjnego Sztabu Generalnego SZ FR zapowiedział budowę na terytorium Syrii nowej bazy morskiej, nowej bazy lotniczej oraz bazy dla wojsk lądowych FR.
    Szykuje się długa i duża obecność SZ FR na terytorium Syrii.

    Lubię to

  2. To zrezygnuj z zatwierdzania postów, bo przez ten czas jaki cię nie będzie Twój blog umrze… według mnie już teraz potrzebujesz moderatora – o ile nadal chcesz pozostawić opcję zatwierdzania komentarzy.

    Czekanie na zatwierdzenia komentarza przez pół dnia to według mnie trochę za długo 😉

    Lubię to

    1. Gdy nie zatwierdzałem, wielu z Was pisało komentarze „na wyścigi”, bez należytej staranności.
      Gdy zacząłem zatwierdzać – się poprawiło. Ale ok – na próbę i z uwagi na to, że blog będzie zawieszony – znoszę zatwierdzanie już teraz.

      Lubię to

  3. Mam nadzieję, że niedługo powrócisz do życia na blogu… Jak wstaje po nocnej zmianie, pierwsze co, to wrzucam właśnie Twojego bloga do przeglądania. Chyba się uzależniłem.

    Lubię to

    1. Ze mną jest to samo. Dzień bez bloga robi się szary. Inne, bardziej rzeczowe, wyważone i merytoryczne spojrzenie na sprawy około-rosyjskie bez kompleksów, ignoranckiej buty lub propagandowej tuby.. Szmul, przyjdzie taki moment, że będziesz musiał podzielić się moderacją z bardziej zaufanymi użytkownikami, aby blog nie dostał „zawału”, a Ty przy okazji razem z nim 😉 Uchowaj Boże, oczywiście.

      Lubię to

  4. Nie obraź się Szmul-u, nie mierz swoją miarką innych ,nie wielu ma dostęp, może czas , może postrzegania jakichś wydarzeń w taki stopniu jak Ty , nie każdy może być generałem, daj innym margines błędu, bądź administratorem ponad wszystkimi, daj innym błądzić i poprawiaj jeśli się mylą to nasze i ich prawo, rób swoje, nie wiele osób jest wartych tak jak Ty by przystanąć przy nich choćby na chwilę. Ten bolg jest dla mnie jednym z nie wielu gdzie zaglądam,a ja już nic nie muszę, ja tylko mogę chcieć, a tu chcę.

    Lubię to

  5. Nie obraziłem się, ładnie napisane, ale nie bardzo rozumiem o co chodzi ?
    Zniosłem zatwierdzanie komentarzy, więc pod nieobecność nowych wpisów będziecie mogli prowadzić rozmowy – proszę jedynie o wzmożoną staranność, a blog muszę zawiesić bo wyjeżdżam i nie będę mieć ani czasu ani, przede wszystkim, możliwości zamieszczania kolejnych wpisów czy dyskusję w komentarzach.

    Lubię to

  6. Chodzi o to byś był ponad wszystkimi, to Ty jesteś tu generałem, daj błądzić innym, dbaj o poziom, jesteś o poziom wyżej niż wielu z nas i nie zniżaj go, nie zamykaj blog-u. Jeśli coś stoi na przeszkodzie by ten blog istniał to napisz, na pewno są tacy co pomogą aby ten projekt istniał tak jak go sobie wymyśliłeś.

    Lubię to

Skomentuj

