Trwa festiwal dostaw nowych maszyn dla WKS

W ostatnich kilku dniach  WKS otrzymały kolejne 7 fabrycznie nowych maszyn – 3 bombowce frontowe Su-34 i 4 samoloty szkolno-bojowe Jak-130.

W grudniu WKS otrzymają jeszcze 4 bombowce frontowe Su-34, z czego dwa awansem z dostaw planowanych na 2016 rok. Tym samym do końca roku WKS będą posiadać 74 seryjne Su-34.

Poniżej – jeden z czterech dostarczonych Jaków-130. Dostarczono maszyny o numerach bocznych „czerwona 74”, „czerwona 75”, „czerwona 76”, „czerwona 78”.

179074

 

Reklamy

21 uwag do wpisu “Trwa festiwal dostaw nowych maszyn dla WKS

  1. A do Syrii nowiutkie D-30 ( no przynajmniej nie „śmigane”.

    PS.
    A jak wygląda sytuacja z innymi rodzajami uzbrojenia? Szczególnie ciekawi mnie sytuacja dotycząca produkcji S-400 , kiedy ruszy pełną para nowy zakład produkcyjny?

    Polubienie

  2. Nie ma za bardzo komunikatów ani wieści więc trudno oceniać.
    Ostatnio zapodano, że dwa kompleksy brygadowe i dwa kompleksy batalionowe Wierb dostarczono.
    W WOW sformowano nową brygadę artylerii, ale na starym sprzęcie.
    Co do S-400 to plany na 2016 rok są ambitne – 5 kompleksów pułkowych, czyli prawie połowę tego co jest obecnie.

    Polubienie

  3. Ałamz-Antej oddał do użytku 3 w tym roku dywizjon kompleksów OPL Buk-2M. To OPL powoli, powoli doposaża się nowe systemy. A Polska niestety tylko kontrakty podpisuje i podpisuje i ogłasza i nic z tego nie wynika.

    Polubienie

      1. Miesięcy nie obstawię, ale realny plan na 2016 to dwa kolejne latające prototypy plus kolejny prototyp do prób naziemnych. Ten ostatni jest prawie gotowy.

        Polubienie

  4. Jest komentarz z paralaya:
    Комментарии к фотографии:
    Антон Ч (фото) 2015-12-04 21:02
    Ого, дебют Т-50-5Р на RP. 🙂 (только 5 от него почти не осталось…)

    Макс Скрябин (фото) 2015-12-04 21:03
    Почему?
    Антон Ч (фото) 2015-12-04 21:09
    Оригинальные крылья Т-50-5 теперь на Т-50-0. Фюзеляж и крылья от Т-50-6. Оперения от -5 и наверняка некоторая начинка. (радар, кабина итд)

    А сам фюзеляж Т-50-5 теперь отдыхает вместе с Су-47.
    Nie wiem na ile to prawda ale…to jest składak w/g tych słów.

    Polubienie

  5. Może być prawda. Logiczne, że wszystko co nie było uszkodzone warto było jednak jakoś, choć pośrednio wykorzystać, np. w platformie do testów zmęczeniowych – po zmianach w planach płatowca może nie będzie to optymalne wykorzystanie ale do czegoś się zapewne przyda. Natomiast, żeby przyspieszyć proces odbudowy (w międzyczasie zmieniła się specyfikacja struktury) wzięto kadłub i skrzydła z budowanego wg nowych planów T-50-6.

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s