Bombienia WKS i ich rezultaty – klip

Ciekawostka to wrak zbombionego czołgu islamistów.

21 uwag do wpisu “Bombienia WKS i ich rezultaty – klip

  1. Ostatnio mniej klipów, pojawiają się stare poprzerabiane , posklejane z kilku, strach coś wrzucać bo zaraz może się okazać że coś już było. Chyba nastąpiło przesycenie, pewnie jak coś się wydarzy to wszystko ożyje.

    Polubienie

    1. Ale jeśli to nie zabudowania, a ludzie to trafili celnie z dwóch stron (w kierunku ich ucieczki). A tak na logikę to ja chyba tez uciekałbym jak najdalej od zabudowań.

      Polubienie

      1. Też prawda, szczególnie jeśli klip nie był montowany i został zachowany rzeczywisty interwał czasowy między dwoma bombkami. Ale mam wątpliwości, by stosowane platformy umożliwiały aż tak szybkie i elastyczne wybieranie celów. No, chyba, że jeszcze przed wylotem z bazy założono, że bombimy tu i tu.

        Polubienie

  2. Nie lękaj się wrzucać, dzięki m.in. Tobie komentarze jeszcze jakoś funkcjonują. Choć blog dziś przekroczył 300 tys. odsłon to widzę, że notowany od czerwca progres odsłon przeszedł w stagnację, a w grudniu nawet niewielki regres, może to kwestia okresu przedświątecznego i małego „ruchu w interesie”, a może blog osiągnął w obecnej formie swojej maksimum. Najgorzej sprawa się ma z komentarzami, które opierają się w zasadzie na osobach, które można policzyć na palcach jednej ręki. Trochę szkoda, bo choć blog to nie forum, to jednak dyskusja w komentarzach jest jego bardzo ważną częścią.

    Przy okazji – życzę Wszystkim Czytelnikom wszystkiego Najlepszego z okazji nadchodzących Świąt.

    Polubienie

      1. Tak mi się wydaje ,ale sprawa Trybunału to niewiele ma wspólnego z przedmiotowymi tematami poruszanymi tutaj…

        Polubienie

  3. Tak jak pisałem wydaje mi się że jak jest jakieś większe zdarzenie to i aktywność wzrasta ,a i święta robią swoje.
    Ja też życzę Gospodarzowi i wszystkim tu zaglądającym Zdrowych Wesołych i Pogodnych Świąt

    Polubienie

    1. O właśnie;-) TO jest jasne i prawdziwe wytłumaczenie dlaczego większość osób czyta a nie komentuje.
      Ja choć oceniam siebie, że i tak sporo wiem o militariach w porównaniu do większości obywateli to wiedza i zainteresowanie szmula to jakiś kosmos

      Także- dla wszystkich- WESOŁYCH!

      Polubienie

      1. Dokładnie.zgadzam się z Pawłem. Ja odwiedzam ten blog kilkanaście razy dziennie, ale niemam aż wiedzy, żeby aktywnie zabierać głos.
        PS. mały przestój pewnie spowodowany jest przesyceniem tematem Syrii.

        Polubienie

  4. Bez przesady z tym kosmosem. Kosmos to jest wiedza jaką prezentują niektórzy (kilka osób w kraju się znajdzie, jedna się tu czasem pojawia) wąsko specjalizowani branżowi „śrubkowcy”. Ja z racji jednak dość szerokich zainteresowań jestem zmuszony przechodzić bardziej od szczegółu do ogółu, żeby wszystko jako-tako ogarniać z zakresu, który mnie interesuje 🙂

    Tak więc komentować, nie lękać się. Oczywiście wiadomo, że nie wszyscy mogą i chcą się udzielać, blog ma w końcu grubo ponad 23 tys. Czytelników.

    Ps. Słusznie – będzie mniej o Syrii. Ile można, tym bardziej, że od czasu ostatnich strzelań Kalibrów z Rostowa w zasadzie nic się nie dzieje szczególnie ciekawego.

    Polubienie

    1. O nie:) O Syrii nigdy za wiele- tym bardziej od momentu angażu Rosji i lekkiego progresu rządowych. Ciekawy front i po części poligon doświadczalny.

      Polubienie

    2. @Szmulu jesteś stanowczo za skromny 🙂
      A blog godny pogratulowania – 300tys odsłon to dużo, no i dyskusja w poszczególnych tematach jest na poziomie i dość ciekawa. Czyni to tego bloga jednym z niewielu (a może wręcz unikalnym?) miejscem w polnecie 🙂
      Oby tak dalej.

      Polubienie

  5. Szmul z mojej strony zrobiłeś kawał dobrej roboty…..to z mojej strony…
    PS.jezeli chodzi o Syrię to to fakt nigdy nie za wiele….jedno jest pewne to pierwsze od czasu upadku ZSRR zbrojna interwencja poza WNP.
    I pierwsza interwencja od czasu wielkiej smuty z lat 90. Takie troche mam wrażenie, że interwencja w Syrii to taki trochę Legion Kondor…..

    Polubienie

  6. Dzięki za życzenia ja również życzę wszystkim najlepszego z okazji Świąt 🙂

    P.S Liczba czytelników bloga robi wrażenie. Szczególnie, że jest to niszowa tematyka. Zresztą ludzi interesujących się tematyką militariów nie ma zbyt wiele. Widać to przeglądając i tak niewielką liczbę różnych forów czy portali itp.

    Polubienie

  7. Albo to „fejk” albo po raz pierwszy użyto robotów bojowych w Syrii. Prawdopodobnie wzgórze 754.5 było zdobyte przy pomocy systemu kontroli pola walki Andromeda-D oraz zrobotyzowanych pojazdów Platforma-M(6 pojazdów?!) i Argo(4pojazdy?!)
    Pozostaje czekać na potwierdzenie albo dementi.

    Polubienie

  8. Po nalocie WKS na konwój.
    Przez chwilę nieco drastyczne, link celowo ze spacją, z uwagi na drastyczny obrazek.

    https ://youtu.be/zwtLax67P1A

    Ps. Nie chcę mi się wierzyć w użycie owych robotów (uzbrojonych w km-y i granatniki), ale czas pokaże. Oczywiście tego typu roboty są testowane w SZ FR, więc nie jest to zupełnie nieprawdopodobne.

    Polubienie

Skomentuj

