WKS wspiera Kurdów na północy prowincji Aleppo – klip

Jakość obrazu z Platana na Su-34 w trybie zbliżenia robi całkiem dobre wrażenie.

Wydaje mi się, że na oficjalnych briefingach MO FR specjalnie jest unikane pokazywanie nagrań, gdy optyka daje zbliżenia na cel. MO FR nie chce pokazywać pełnych możliwości systemu, tym razem się nie udało, dzięki dojściom dziennikarzy ANNA NEWS.

6 uwag do wpisu “WKS wspiera Kurdów na północy prowincji Aleppo – klip

  1. Do tej pory z tą rozdzielczością przy filmach z bombardowań było różnie. Czy to na prawdę jakiegoś rodzaju cenzura? Oj Turków boli i piecze z powodu tych bombardowań.

    Lubię to

  2. Powoli ale zwiększa się moc kontyngentu Rosji w Armenii. W tamtym roku w grudniu przybyło kilka(6) nowych śmigłowców Mi-24P i Mi-8MT .W drugiej połowie roku 2016 do bazy WKS maja trafić „nowe” samoloty MiG-29 (po remontach kapitalnych) oraz jeszcze jeden Mi-8.
    Czy to z powodu sytuacji konfliktowej z Turcją!?

    Lubię to

  3. W tym roku w grudniu 2-krotnie zwiększano kontyngent śmigłowców ok 6 grudnia 7 szt i ok 21 grudnia 6 szt. Śmigłowce Mi-24P i Mi-8MT. Drugi rzut śmigłowców pochodził z Kraju Krasondarskiego.
    „Тем самым в российском соединении в Закавказье сформирована эскадрилья вертолетов армейской авиации.”
    http://www.rbc.ru/rbcfreenews/5677d5dd9a7947db80c07be9
    Doczytałem się również że w grudniu były przeprowadzane manewry z naciskiem na działania w terenach górski w Południowym Okręgu Wojskowym. Informacja ta była powiązana z informacjami o kontyngencie w Armenii.
    Takie same informacje pojawiły się na stronie MON FR.

    Lubię to

Skomentuj

