Prośba o wsparcie bloga

Numer rachunku bankowego znajduje się w stopce strony.

Kto może niech wspomaga, kto nie może obecnie, może będzie mógł w przyszłości.

Oczywiście będę regularnie zdawać relację z tego, czy i jak kształtują się wpłaty. Mam nadzieję, że będzie na tyle dobrze, że uda się zrealizować jeszcze w bieżącym roku plan stworzenia sygnalizowanego już we wcześniejszym wpisie mikroforum. Aby przelew dotarł wystarczy wpisać numer rachunku bankowego, a w tytule wpłaty „przelew środków”.

Z góry dziękuję wszystkim Czytelnikom, którzy będą gotowi wspierać bloga, a w zasadzie już nie bloga, tylko to coś czym blog jest od wielu miesięcy, czyli naszym wspólnym miejscem pogłębiania wiedzy i wymiany poglądów.

20 uwag do wpisu “Prośba o wsparcie bloga

  1. Dzięki wszystkim za obecne i przyszłe wpłaty.
    Mam nadzieję, że razem stworzymy coś jeszcze lepszego niż jest obecnie, czyli funkcjonalnie lepszą platformę, ale z tym samym poziomem merytorycznym i kulturą wypowiedzi.

    Lubię to

  2. Dobry Wieczór.
    To mój pierwszy post i od razu przepraszam, iż mało merytoryczny. Nie widzę numeru konta abym mógł wspomóc Pana inicjatywę.
    Ps. Woli Pan przelew jednorazowy czy comiesięczną opłatę?

    Lubię to

  3. Dobry Wieczór.
    Wątek dotyczy wsparcia bloga, więc post jak najbardziej w porządku. Numer rachunku bankowego znajduje się na dole strony, obok kalendarza.
    Z punktu widzenia rozwoju bloga lepsze by były wpłaty regularne, ale oczywiście wybór pozostawiam Szanownym Darczyńcom.

    Lubię to

  4. Kwestię sformalizowania zbiórki publicznej ogarnąłeś? Bo podobno trzeba zgłaszać takie akcje. Jeśli to nie dyshonor, to pozwolę sobie wpłacać mniejsze kwoty regularnie co miesiąc.

    Lubię to

  5. Ja już moją część wysłałem.
    Z mojej strony i z racji mojego zawodu zawsze dostaje pensje pierwszego każdego miesiąca. Zlecenie stałe juz ustawione.

    Lubię to

  6. Poszła cegiełka, jak pisałem wcześniej.
    W sumie to ten blog jest zdecydowanie lepszy od całej naszej prasy branżowej w tym zakresie – IMHO zamiast wydawać na kiepskie artykuły o niczym lepiej wspierać ten blog/portal/cokolwiek, w co się przekształci.

    Lubię to

  7. Serdeczne dzięki za miłe słowa i cegiełkę, polecam się na przyszłość.
    I przy okazji jeszcze raz słowa podziękowania wszystkim pozostałym dotychczasowym Darczyńcom. Dzięki, oczywiście nieustannie zachęcam kolejnych Czytelników do wspierania bloga.

    Lubię to

  8. Szmul tak sie zastanawiam, może nie powinienem pytać no, ale czy jesteś zadowolony z naszych cegiełek.? Pytam czysto informacyjnie.

    Lubię to

  9. Każda cegiełka cieszy, co miesiąc będzie sprawozdanie jak kształtowało się wsparcie w danym miesiącu, oczywiście bez danych osobowych 🙂 Troszkę mnie martwi, że praktycznie, nie licząc 2-3 osób, nie ma póki co odzewu ze strony tzw. „milczącej większości”, czyli ponad 36 tys. Czytelników nie udzielających się w komentarzach. Za to odzew wśród komentatorów jest spory, co cieszy. Wiem, że na Was mogę liczyć, ale to dopiero pierwsze dni, więc mam nadzieję, że „milcząca większość” choć w minimalnie większym niż obecnie stopniu wesprze blog.
    Poczyniłem już pierwsze, na razie bardzo wstępne kroki w stronę założenia forum na płatnym serwerze. Napisałem do jednego z komentatorów, mam nadzieję, że mi pomoże, bo kiepski ze mnie informatyk, nie znam też za dobrze rynku, a chciałbym dobrze wybrać. Mam nadzieję, że przy dobrych wiatrach, z Waszą pomocą, do jesieni coś się pojawi, a w tzw. międzyczasie zintensyfikuję aktywność blogową.
    Jeszcze raz wszystkim dziękuję za wsparcie.

    Lubię to

    1. Nie wiem jak to jest technicznie możliwe ale dobrze by było aby ten post o wsparciu nie zniknął z pierwszej linijki postów. Teraz jest w prawym górnym rogu i niechby tam został. Pójdzie niżej i może być znacznie gorzej. To tak jak w markecie za półki na wysokości wzroku, najbardziej widoczne płaci się (dostawcy). Później jak może wykrystalizuje się grupa czytelników którzy będą wspierali blog można coś zmienić. Niech będzie to jak jest teraz. To moje zdanie. Pozdrawiam.

      Lubię to

  10. Masz rację, ale chyba nie ma technicznej możliwości zablokowania tego wpisu, ale jeszcze się rozejrzę po opcjach. W najgorszym razie, póki się, jak napisałeś, nie wykrystalizuje „grupa wsparcia”, będę powtarzał wpis co jakiś czas, mam nadzieję, że mi wybaczycie taką ew niedogodność.

    Lubię to

Skomentuj

