Prośba o wsparcie bloga i dotychczasowy wynik

Numer rachunku bankowego znajduje się w stopce strony.

Kto może niech wspomaga, kto nie może obecnie, może będzie mógł w przyszłości.

Oczywiście będę regularnie zdawać relację z tego, czy i jak kształtują się wpłaty. Mam nadzieję, że będzie na tyle dobrze, że uda się zrealizować jeszcze w bieżącym roku plan stworzenia sygnalizowanego już we wcześniejszym wpisie mikroforum. Aby przelew dotarł wystarczy wpisać numer rachunku bankowego, a w tytule wpłaty „przelew środków”.

Z góry dziękuję wszystkim Czytelnikom, którzy będą gotowi wspierać bloga, a w zasadzie już nie bloga, tylko to coś czym blog jest od wielu miesięcy, czyli naszym wspólnym miejscem pogłębiania wiedzy i wymiany poglądów.

Ps. Proszę wybaczyć, ale z uwagi na niemożność ustawienia wpisu na stałe, będę co jakiś czas podbijał, zgodnie z sugestią ex-raffika, dopóki nie wykształci się stała „grupa wsparcia”.

Ps.1 W związku z tym, że, niestety, od wielu dni nikt nowy nie zdecydował się na wsparcie bloga, uznałem, że sytuacja zapewne nie zmieni się już znacząco w bieżącym miesiącu, więc chyba można zaprezentować  dotychczasowe wyniki za miesiąc marzec. Nie ukrywam, że wyniki są dość niejednoznaczne. Miał miejsce bardzo duży odzew ze strony aktywnych i także i w tej kwestii niezawodnych,  Komentatorów i, niestety, słaby odzew ze strony „milczącej większości”.  Aktywni komentarzy dokonali, jeśli dobrze liczę, dziewięć przelewów, „milcząca większość” dokonała dwa przelewy. Czyli frekwencyjnie jest duże pole do zmian na lepsze wśród „milczącej większości” 🙂 Natomiast gdy chodzi o zebraną kwotę, to jak na pierwszy miesiąc jest chyba całkiem nieźle, bo udało się zebrać dokładnie 260 PLN. Wszystkim Darczyńcom bardzo, ale to bardzo serdecznie dziękuję i zachęcam do dalszego wspierania bloga w kolejnych miesiącach.

 

 

10 uwag do wpisu “Prośba o wsparcie bloga i dotychczasowy wynik

  1. Myślę, chyba mogło by być wiecej.
    Choc z mojej strony napewno w przyszłym miesiącu postaram sie dać troszkę więcej z uwagi na podwyżkę którą mam otrzymać od mojego pracodawcy czyli od państwa. Tak czy owak zawsze będę dodawał cegiełkę „pierwszego” bo wtedy mam wypłatę.

    Lubię to

  2. Dobra, Panowie, bardzo proszę, wystarczy dyskusji o polityce finansowej państwa, jaka jest każdy widzi i każdy widzi inaczej. Co do uzbieranej kwoty, zawsze może być lepiej, ale i gorzej, ja jestem wdzięczny za każdą złotówkę, wiem również, że zapewne są takie osoby, które chciałby wspomóc bloga, ale z różnych przyczyn nie mogą.
    Swoją drogą, dowiedziałem się także, bo dostałem kilka takich komentarzy, że są osoby, które czytają bloga, ale go nie wesprą, bo nie lubią mnie i nie lubią bloga i koniecznie musiały o tym do mnie napisać, to, przyznam szczerze, jest ciekawe podejście.

    Lubię to

  3. No cóż widać, iż moja wpłata była poniżej średniej.Tak więc od pierwszego zwiększam kwotę.
    Proszę trzymać poziom, zresztą niezmiernie wysoki.
    Pozdrawiam

    Lubię to

  4. Serdecznie dziękuję wszystkim Darczyńcom za przedświąteczne wsparcie bloga i jednocześnie chciałbym złożyć tak wszystkim Darczyńcom jak i pozostałym Czytelnikom życzenia Zdrowych, Radosnych i Pogodnych Świąt Wielkanocnych.

    Lubię to

Skomentuj

