Ponad 500 tys. odsłon i prośba o wsparcie bloga

W związku z ponad 500 tys. odsłon oraz nowym miesiącem ponawiam uprzejmą prośbę o wspieranie bloga.

Numer rachunku bankowego znajduje się w stopce strony.

Kto może niech wspomaga, kto nie może obecnie, może będzie mógł w przyszłości.

Oczywiście będę regularnie zdawać relację z tego, czy i jak kształtują się wpłaty. Mam nadzieję, że będzie na tyle dobrze, że uda się zrealizować jeszcze w bieżącym roku plan stworzenia sygnalizowanego już we wcześniejszym wpisie mikroforum. Aby przelew dotarł wystarczy wpisać numer rachunku bankowego, a w tytule wpłaty „przelew środków”.

Z góry dziękuję wszystkim Czytelnikom, którzy będą gotowi wspierać bloga, a w zasadzie już nie bloga, tylko to coś czym blog jest od wielu miesięcy, czyli naszym wspólnym miejscem pogłębiania wiedzy i wymiany poglądów.

Ps. Proszę wybaczyć, ale z uwagi na niemożność ustawienia wpisu na stałe, będę co jakiś czas podbijał, zgodnie z sugestią ex-raffika, dopóki nie wykształci się stała „grupa wsparcia”.

23 uwagi do wpisu “Ponad 500 tys. odsłon i prośba o wsparcie bloga

  1. Przykro mi, ale muszę to napisać, drodzy hejterzy, którzy z uporem lepszej sprawy piszecie do mnie obraźliwe komentarze, mimo, że i tak nie mają one szans na publikację i nie przecisną się przez sito moderacji w połączeniu z silnikiem bloga. Proszę, dajcie sobie spokój, wycofałem się ze wszystkich for gdzie kiedykolwiek coś pisałem, mam tylko ów mały skromny blog, a w przyszłości może równie skromne forum, gdzie sobie spokojnie wymieniam poglądy z niebyt dużym kręgiem osób zainteresowanych rosyjską techniką wojskową. Nie podejmuję w praktyce żadnych tematów politycznych, a już w zupełności krajowych, więc bardzo proszę, po prostu dajcie sobie spokój. Szkoda waszego czasu na pisanie, i szkoda mojego czasu na usuwanie Waszego pisania. Nie lubisz mnie jeden z drugim, ok, nie ma obowiązku darzyć mnie jakąkolwiek sympatią, ale po co o tym pisać ? Uważasz, że blog to dno, muł i co tam jeszcze ? Ok, ale Twoja opinia niczego nie zmieni. Nie zamierzasz wspomóc bloga – Twoje święte prawo, ale przecież i tak nigdy byś tego nie zrobił, więc po co do mnie o tym piszesz, do tego mniej lub bardziej złośliwie lub wulgarnie ?

    Polubienie

    1. Nie przejmuj się Szmulu. Najważniejsze jest kulturalne towarzystwo osób wymieniających poglądy, bo od braku kultury zawsze zaczynają się problemy każdego bloga czy forum. U Ciebie nie ma i, mam nadzieje, nigdy nie będzie takowego problemu. A i wszystkim też nie dogodzisz. Ciesze się, że mogę zasięgać opinii i informacji z działu tematyki „Wschodniej” w polskojęzycznym wydaniu 🙂

      Polubienie

  2. Szmul tam trzeba wpisać imię i nazwisko czy coś innego? Bo jak niczego nie wpiszę to nie mogę dokonać przelewu.

    Niepotrzebnie się przejmujesz hejterami, przecież oni dawali popis na militarium i innych portalach. Nienawiść ich utrzymuje przy życiu.

    Polubienie

  3. Hmm, chodzi o Twoje imię i nazwisko ?
    Przejmować to za duże słowo, jestem natomiast nieco zmęczony tego typu komentarzami, jednak muszę je czytać zanim usunę, bo może to być jakiś wartościowy komentarz od nowego użytkownika.

    Polubienie

  4. Cegła poszła. Będę wspomagał ale uprzedzam jestem nieregularny.:)
    Dziwi mnie to że komuś przeszkadza ten blog jak mi się nie podoba coś w TV to zmieniam kanał albo w ogóle nie zaglądam w miejsca które mnie nie interesują. No chyba nikt na siłę nie każe tu zaglądać???

    Polubienie

    1. Tutaj jest problem tego, że ludzie lubią siać ferment w dobrze funkcjonującym środowisku. Blog, jest pierwszym, Polsko języcznym źródłem informacji o wszelkiej maści tematyce nie poruszanej, bądz poruszanej z wiadomą otoczką, w mainstreamie. Do tego jest to miejsce, w którym nie są dopuszczane elementy, które konwersacje przemieniają w wulgarną pyskówkę. To boli niektórych.

      Polubienie

  5. Widać niektórzy muszą. Są osoby, które trafiają tu przez np jakiś nieprzychylny wpis na jakimś kanale facebookowym i muszą dać o sobie znać, niektórzy może nie wiedzą, że te ich komentarze nie dostaną się na blog bez moderacji. Na wiadomym forum było im łatwiej, tu mają trudniej.
    Dziękuję bardzo, będę się przypominać co jakiś czas 🙂

    Polubienie

  6. Poziom merytoryczny jak również kultura osób piszących na tym blogu jest największą jego zaletą. To naprawdę miło czytać o Rosjanach a nie kacapach, ruskich itp. To wszystko sprawia, iż naprawdę przyjemnie się go czyta. Pozdrawiam i proszę robić swoje gdyż świetnie to Panu wychodzi.
    Ps. Tak jak obiecałem od tego miesiąca podwoiłem wpłatę, mam nadzieję, iż inni z milczącej większości pójdą w moje ślady.

    Polubienie

    1. Dziękuję bardzo za wsparcie i miłe słowa. To prawda, blog skupił ludzi o wysokiej kulturze osobistej. Chciałem, żeby tak było i cieszę się, że udało się to zrobić, powiem szczerze, że nawet żałuję, że wcześniej nie wpadłem na pomysł założenia takiego miejsca na pogłębianie naszej wiedzy i wymianę poglądów.

      Polubienie

  7. Dzień dobry,

    Chciałem dołączyć do komentatorów, pewnie na razie nic wartościowego nie wniosę, ale przestanę być milczącą większością.
    Mam ten sam problem z przelewami – muszę coś wpisać w rubrykę „dane odbiorcy” – wpisuję Szmul.

    PS. Mogę poprosić o dane o wpłatach od „milczącej większości” – tak tylko informacyjnie.

    Pozdrawiam

    Polubienie

    1. Witam, zapraszam i dziękuję.
      Dane nt. wpłat od „milczącej większości” mają charakter orientacyjny i być może minimalnie zaniżony, gdy chodzi o liczbę przelewów i ich wysokość, nie każdy Darczyńca wpisuje swój nick z bloga, nie wszystkich komentatorów znam z nazwiska i imienia, więc to tak bardzo szacunkowo, ok. 6 przelewów, na sumę ok. 100 PLN.

      Polubienie

  8. U siebie na blogu poruszyłem ostatnio temat dość polityczny (choć związany z Historią) i dostałem zalew negatywnych komentarzy. Oczywiście moderacja czuwa i nic nie przedostało się na bloga 🙂

    Polubienie

  9. Miało być podsumowanie na koniec miesiąca, ale w sumie może być już dziś, tym bardziej, że ostatnia wpłata była dość dawno temu, w połowie miesiąca, więc zapewne stan się znacząco nie zmieni do końca miesiąca.
    Od 22 marca, bo chyba ostatnie podsumowanie objęło okres przed 22 marca, do 22 kwietnia 13 Darczynców wsparło blog na kwotę 330 PLN.
    Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim Darczyńcom.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

