Nieustająca prośba o wsparcie bloga i podsumowanie miesiąca

Tradycyjne podsumowanie kształtowania się wsparcia bloga.

W maju moja aktywność na blogu z różnych powodów zmalała, i być może z tej przyczyny, znalazło to swoje odbicie w wielkości wsparcia bloga.

Od 29 kwietnia do dziś, czyli 29 maja, 6 Darczynców wsparło blog na kwotę 150 PLN.
Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim Darczyńcom.

Oczywiście ponawiam uprzejmą prośbę o dalsze wspieranie bloga.

Numer rachunku bankowego znajduje się w stopce strony.

Kto może niech wspomaga, kto nie może obecnie, może będzie mógł w przyszłości.

Na koniec dwie sprawy. Po pierwsze poczynione zostały pierwsze kroki ku założeniu forum na płatnym serwerze. Myślę, że baribal się nie obrazi, jeśli napiszę, że w dziele założenia forum to właśnie on wspiera mnie kluczową pomocą techniczno-informatyczną, za co jestem Mu bardzo wdzięczny. Sądzę, że powakacyjny, być może już wrześniowy termin uruchomienia forum, wydaje się być realny.

Sprawa numer dwa, póki co jaki układ bloga Wam bardziej odpowiada, czy wcześniejszy, czyli dużo nowych wpisów i relatywnie mało komentarzy pod nimi, czy obecny, a więc mało nowych wpisów, ale dużo komentarzy ?

12 uwag do wpisu “Nieustająca prośba o wsparcie bloga i podsumowanie miesiąca

  1. Do zobaczenia na ….koncie.(pewnie jutro wpłynie)
    Jeszcze takie pytanie a czy przy grafice tytułowej nie można jej rozszerzyć i w trybie graficznym pod spodem wkleić informacji o wsparciu blogu. Oczywiście tak aby nie zaburzało całej grafiki.

    Pozdrawiam.

    Lubię to

  2. Wolałem wcześniejszy. Pojawiał się nowy wpis z nowym tytułem jeśli mowa była o jakimś nowym wydarzeniu. Wpisy były krótsze, łatwiej było je przewinąć, ogarnąć i ocenić, czy pojawiło się tam coś nowego czy nie. Teraz bywa że nie zaglądam do niektórych wpisów bo wydaje mi się, że mnie nie interesują, lub są tak długie że nie chce mi się ich przewijać i sprawdzać, tymczasem potem okazuje się, że przeniosła się tam dyskusja na inne aktualne tematy. Oczywiście to moje osobiste odczucia i sposób korzystania.

    Lubię to

  3. Obecny układ przyjąłem z dość prozaicznych powodów, otóż uznałem, że większość wiadomości nie nadaje się na osobny wpis w sytuacji gdy podobne wiadomości są w komentarzach pod wpisem. Ale faktycznie, gdy komentarzy jest kilkadziesiąt lub nawet ponad sto, przeglądanie newsów i dyskusji może być utrudnione. Krótko mówiąc postaram się, żeby nowe wpisy pojawiały się może nie aż tak często jak na początku, ale wyraźnie częściej niż obecnie.

    Lubię to

  4. Również moja skromna cegiełka niedługo do Pana wpłynie. Mam nadzieję, że choć niewielka to pomoże w budowie bloga. Jeżeli chodzi o Pana pytanie zdecydowanie wolałem poprzednią formę – jak dla mnie była dużo bardziej atrakcyjna. Domyślam się, iż prawdopodobnie więcej pochłania ona czasu więc nawet nie mam co Pana prosić aby kosztem swojego czasu i czasu swojej rodziny zaspokajał moje fanaberie, ale przyznam się, iż wieczorne wejście na Pański blog przeczytania nowej informacji i kilku rzeczowych i kulturalnych komentarzy sprawiało mi wielką przyjemność. A prawie wszystko co dobre i przyjemne kosztuje tak więc niedługo dojdzie moja skromna cegiełka. Serdecznie pozdrawiam.

    Lubię to

  5. Nie ma się co chwalić, ale majowa cegiełka oczywiście poszła, a niedługo poleci też czerwcowa.
    Twój blog, szmulu, jest naprawdę świetny.

    Lubię to

Skomentuj

