Podsumowanie wsparcia bloga w lipcu

Tradycyjne podsumowanie kształtowania się wsparcia bloga, tym razem za miesiąc lipiec.

6 Darczynców wsparło blog na kwotę 200 PLN.

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim Darczyńcom.

Oczywiście ponawiam uprzejmą prośbę o dalsze wspieranie bloga.

Numer rachunku bankowego znajduje się w stopce strony.

Kto może niech wspomaga, kto nie może obecnie, może będzie mógł w przyszłości.

7 uwag do wpisu “Podsumowanie wsparcia bloga w lipcu

  1. Uprzejmie donoszę, iż za klika dni dojdzie moja skromna przesyłka.P
    Przepraszam za formę ale przed końcową edycją na wskutek mojej pomyłki wiadomość została wysłana. Jak zwykle gratuluję i dziękuje za prowadzenie tego bloga.
    Pozdrawiam

    Polubienie

    1. Zapowiedziałem w pierwszym wpisie w owym wątku, że wpis będzie usunięty jeszcze wczoraj, z uwagi na spory odzew odczekałem z usunięciem dłużej niż pierwotnie planowałem. Wpis miał zasygnalizować pewne kwestie i je zasygnalizował. Za ciepłe słowa dziękuję, tak jak napisałem w wątku, zastanowię się czy przywrócić poruszanie wspomnianej tematyki ponownie na blogu.

      Polubienie

  2. Dzień dobry. Chciałbym się odnieść do bardzo gorącego tematu jakim jest Pana decyzja dotyczącą niepublikowania informacji dotyczących Donbasu. Przyjąłem ją z niedowierzaniem i smutkiem. Aczkolwiek jestem w stanie zrozumieć pana rację to uważam ją za zbyt pochopną. Pana blog jest dla mnie źródłem obiektywnej informacji tego co dzieje się za naszą wschodnią granicą (i nie tylko). Bardzo mi się podobało, iż nie było poruszanych spraw typowo związanych z polityką. Rozumiem, iż fala hejtu jaką Pan otrzymał może zniechęcić do pracy ale prosiłbym o przywrócenie tego wątku, tym bardziej, iż niedługo będzie on z tych bardziej gorących wątków. Pozdrawiam serdecznie.

    Polubienie

Skomentuj

